דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טונרים מקוריים וחליפיים למדפסות HP 

מאת    [ 29/05/2012 ]

מילים במאמר: 624   [ נצפה 1880 פעמים ]

חברת HP נמנית עם יצרניות המדפסות הגדולות בעולם, ובעלת מוצרי המדפסת המבוקשים ביותר בשוק הפרטי והעסקי בישראל. HP ידועה כיצרנית מדפסות איכותיות, הקוסמות לקהל הישראלי, הן מבחינת איכויות ההדפסה הגבוהות, הן מבחינת נוחות התפעול למשתמש והן מבחינת המחירים המשתלמים, עבור מדפסות לייזר, הזרקת דיו ומדפסות משולבות.

באם הנכם בעלים של מדפסת HP, או שוקלים רכישת מדפסת HP למשרד או לבית, עליכם להגיע להחלטה גם עבור הטונרים או הראשי הדיו בהם תשתמשו, ולבחור במוצר המשתלם ביותר, אשר ישיג עבורכם מקסימום שנות תפקוד, תוך שימור מקסימלי של איכויות ההדפסה לאורך זמן.

טונרים מקוריים וחליפיים למדפסות HP, נבדלים במשתנים שונים כולל איכות, זמן שחיקה, מחיר ועוד. טונריים מקוריים של חברת HP נחשבים מובילים מבחינת איכויותיהם, היות והינם מותאמים במיוחד לדגמי המדפסות השונים. כמו כן, חברת HP מספקת אחריות עבור הטונרים שהיא מייצרת, וכן מבטיחה בדרך כלל גם אמינות לאורך זמן עבור מוצריה.

טונרים מקוריים למדפסות HP ניתנים למחזור באמצעות מילוי חוזר של אבקה באופן עצמאי, וכן באמצעות פנייה לבעלי מקצוע לפירוק, ניקוי, ומילוי חוזר. השיטה השנייה נחשבת יעילה יותר, שכן בפנייה לגורם מקצועי, מתבצע תהליך של פירוק הטונר על רכיביו השונים, ניקוי מעמיק משאריות אבקה ולכלוך מצטבר, ומילוי של אבקה באופן מאובטח. תהליך הפירוק והניקוי למעשה מחדש את מבנה הטונר, ומשמר את חיי המחסנית לזמן ארוך יותר. כמו כן, מילוי האבקה באופן עצמאי מצריך שמירה קפדנית על כללי בטיחות, בלעדיה קיים סיכון בריאותי במגע האבקה עם העיניים, או בכניסתה אל דרכי הנשימה, שניתן להימנע ממנו באמצעות פנייה לבעל מקצוע.

מדפסות HP, ברוב הדגמים, נתמכות גם על ידי טונרים חליפיים (או "תואמים"). אלה הם טונרים המיוצרים על ידי חברות חיצוניות, עבור דגמי המדפסות של החברות המובילות. טונרים חליפיים נמכרים במחירים נמוכים יותר, אך אינם נושאים את אחריות יצרנית המדפסת. לעתים, עם זאת, ניתן להשיג טונרים בעלי אחריות מצד יצרנית הטונר. מעבר לכך, מחיריהם של טונרים חליפיים הינם כאמור נמוכים משמעותית יותר מטונרים מקוריים, ונמכרים במחירים המסוגלים להגיע ל-50% ו-70% אחוז פחות מהטונר המקורי המוצע על ידי החברה.

עבור מדפסות HP, להלן הטונרים המבוקשים והמומלצים, התומכים בדגמי המדפסות הנמכרים ביותר בישראל:

טונר שחור HP מקורי  CE320A 128A- טונר מקורי של חברת HP, עבור דגמי המדפסות מסדרת Laserjet של HP. טונר הנחשב חסכוני במיוחד, בזכות ניצול חומרים חכם המספק כמות רבה של הדפסות, תוך שימור מושלם של איכות ורזולוציית ההדפסה לאורך זמן. טונר  CE320Aמקורי של חברת HP, מספק תפוקה של 2100 דפים ב-5% כיסוי.

טונר חליפי שחור  CE285Aשל חברת Inkarnation – טונר חליפי איכותי של חברת Inkarnation, המתמחה בייצור טונרים חליפיים בסטנדרט גבוה עבור דגמי המדפסות של כל היצרניות המובילות. Inkarnation מקפידה על עיצובם והנדסתם של רכיבים ואלמנטים בתוך מחסנית הטונר ליצירת התאמה גבוהה במיוחד בין הטונר ומכשיר המדפסת, ולשימור מחסנית הטונר ואיכות ההדפסה. טונר חליפי CE285A של חברת Inkarnation, מותאם לדגמי מדפסות HP מסדרת Laserjet Pro, ומספק אף הוא תפוקה של 2100 דפים ב-5% כיסוי.

טונר חליפי שחור  CE278Aשל חברת Inkarnation טונר חליפי נוסף מבית Inkarnation, המשמש אף הוא עבור דגמי מדפסות מסדרת HP Laserjet ו-Laserjet Pro, ומספק תפוקה של 2100 דפים בכיסוי של 5%. הטונרים החליפיים למדפסות HP מבית Inkarnation, הינם מהפופולריים ביותר בשוק, היות והם מספקים תפוקה זהה לטונרים המקוריים, ונמכרים בכחצי המחיר ופחות.

ברכישת טונרים למדפסות HP, ההחלטה הנכונה צריכה להתחשב באספקטים שונים, הכוללים מחד את איכויותיהם של מוצרי HP ואת האחריות שהם מספקים עבורם, ומאידך, את מחיריהם המוזלים במיוחד של טונרים חליפיים, אשר יכולים להגיע באיכויותיהם לרמה גבוהה וזהה לזו של הטונרים המקוריים.

בסופו של דבר, ההחלטה היא עבור מוצר בסיס שלא מסתכם בקנייה חד-פעמית, אלא מוצר שיש לרכושו מעת לעת באופן שגרתי. על כן, חשוב להיות עם האצבע על הדופק, ולשאוף למוצר שיענה לכל הצרכים, ויהיה משתלם הן מבחינת איכות, והן מבחינת מחיר.

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב